0,00 €
0

Lisatud ostukorvi!
Külaline

Ostukorv

Kokku 0,00 €

Registreerimine

VALIKULINE
VALIKULINE
VALIKULINE
VALIKULINE
VALIKULINE
Kohustuslik
Kohustuslik
Kohustuslik
Tagasi

Abiks ostjale

Garantiitingimused

Kulbert AS vahendab müüdud kaupadele tootja garantiid, garantiiprotseduure ning garantiiremonti. Garantiiaja pikkus on määratletud tootja poolt. Kulbert AS juhindub garantii andmisel Eesti Vabariigi seadustest ja vastavatest ettekirjutustest. Garantiiaja pikkus on välja toodud seadet tutvustvas spetsifikatsioonis. Erinevate tootjate ja/või kaubagruppide osas on garantiiaja pikkus erinev, enamasti on see siiski rohkem kui 6 kuud koos 2 aastase pretensioonide esitamise tähtajaga nagu on seda nõutud VÕS §218 lg 2 põhjal. Garantiiaeg algab ostuarve väljastamise kuupäevast. Garantiiteeninduse teostamiseks on Kulbert AS-l õigus nõuda ostuarve või selle koopia esitamist. Ostuarve või selle koopia esitamata jätmise korral võtab Kulbert AS endale õiguse keelduda garantiihoolduse ja -remondi teostamisest. Samuti võtab Kulbert AS endale õiguse keelduda garantiiremondist, kui tootel on füüsiline kahjustus, mis on tekkinud või tekitatud kliendi süül või ettevaatamatuse ja hooletuse tõttu; tootel on rikutud garantiikleebis; toote seerianumber on puudu, rikutud või pole loetav; toote garantiiaeg on läbi; tootele on paigaldatud lisakleebiseid, mille tõttu toote mudel, seerianumber, tootmisaeg vm garantiiaega tõendav info pole loetav; toode varustatakse või kasutatakse koos osade, komponentide või välisseadmetega, mis ei ole tootja poolt konkreetseks rakenduseks lubatud; toodet on teenindanud ja/või remontinud tootja poolt volitamata isik. Garantii hõlmab, toote ja tema lisade töövõime taastamist, juhul kui seadme töövõime on katkenud tulenevalt materjali- või tootmisprotsessidefektidest normaalse kasutuse korral, garantiiperioodi jooksul.

Garantii ei hõlma;

  • Väljasõidutasu kliendi juurde (v.a. kui on soetatud on-site lisagarantii)
  • Tarkvara- ja ühilduvusega seotud probleeme
  • Seadme väärast või asjatundmatust paigaldusest tingitud probleeme
  • Seadme väärast või asjatundmatust hooldusest tingituid probleeme
  • Seadme väärast või asjatundmatust kasutamisest tingituid probleeme
  • Seadme väärast või asjatundmatust säilitamisest tingitud probleeme
  • Voolutugevusest või selle kõikumisest tingitud probleeme
  • Mittesobiva andmekandja kasutamisest tulenevaid probleeme
  • Vigu, mis on eemaldatavad korrigeerimise või puhastamise teel
  • Õnnetusjuhtumiga seoses tekkinuid vigu
  • Tootedefekte, mille on põhjustanud mitteoriginaalseadistused –parendused
  • Probleeme, mis on tekkinud mitteoriginaal varuosade, lisaseadmete või kulumaterjalide kasutamisel
  • Probleeme, mis on tekkinud mitteõige varuosa, lisaseadme või kulumaterjali kasutamisel
  • Transpordi käigus tekkinuid vigastusi
  • Pakendite kahjustusi
  • Kuluvosade vahetust (rullikud, hoolduskomplektid, jne.)

Kyocera toote garantiiremondis viibimise ajaks võimaldab AS Kulbert kliendile
asendusseadme lehehinnapõhise lepinguga. (nn. ainult kulutatud tahma eest tuleb tasuda)
Eelnev kohaldub kui sobiv asendusseade on vaba.

Kõikide Kulbert AS poolt
müüdud toodete hooldusinfo:

Telefon: 6718160 ja 6718162

Tellimuse täitmine

Transport

Kasutame Teie tellitud kauba kättetoimetamisel kullerfirma teenuseid. Kauba kättetoimetamise kiirus sõltub tarneaadressist ja makseviisist.

  • Kui olete eraisikuna või ettevõttena tasunud tellimust esitades kohe kogu tellimuse summa, siis tellitud kaubad tarnitakse Teie poolt tellimise käigus määratud tarneaadressile. Kui tellimus esitatakse tööpäeval enne kella 16.00 siis tellimus käsitletakse samal päeval ja kaup tarnitakse järgmisel tööpäeval. Kui tellimus tehakse hiljem siis tarnitakse kaup ülejärgmisel tööpäeval. Kui tellimus esitatakse nädalavahetusel või riiklikul pühal, käsitletakse tellimus esimesel sellele järgneval tööpäeval ja kaup tarnitakse ülejärgmisel tööpäeval. Kui olete valinud kauba eest tasumise ettemaksu arve alusel, siis tellimus käsitletakse makse laekumisele järgneval tööpäeval ja kaup tarnitakse ülejärgmisel tööpäeval.
  • Kui olete registreerunud lepingulise kasutajana valinud kauba eest tasumise ettemaksu arve alusel, siis tellimus käsitletakse makse laekumisele järgneval tööpäeval ja kaup tarnitakse ülejärgmisel tööpäeval.
  • Kui olete maksetähtajaga kaupu telliv registreerunud lepinguline kasutaja, siis tellitud kaubad tarnitakse Teie poolt tellimise käigus määratud tarneaadressile. Kui tellimus esitatakse tööpäeval enne kell 16.00 siis tellimus käsitletakse samal päeval ja kaup tarnitakse järgmisel tööpäeval. Kui tellimus tehakse hiljem siis tarnitakse kaup ülejärgmisel tööpäeval. Kui tellimus esitatakse nädalavahetusel või riiklikul pühal, käsitletakse tellimus esimesel sellele järgneval tööpäeval ja kaup tarnitakse ülejärgmisel tööpäeval.
  • Kui olete tellinud toote mida ei ole laos, võetakse Teiega ühendust ja täpsustatakse eeldatatav tarneag.

Taganemisõigus

Eraisikust tarbijal on 14-päevane taganemisõigus vastavalt VÕS § 56-le. Eraisikust tarbija kes soovib taganeda ostu-müügitehingust peab koos tagastatava kaubaga esitama kirjaliku taotluse. Tagastatava kauba tehniline korrasolek kontrollitakse eraisikust tarbija juuresolekul. Tagastatav kaup peab olema originaalkorras, originaalpakendis ja komplektne. Juhul kui tagastatava kauba turuväärtus on kasutamise tõttu oluliselt vähenenud (näiteks printerite puhul komplektis olevad toonerid ja tindikassetid on tühjaks trükitud) võtab Kulbert AS õiguse tagastada kauba eest väiksema summa.

Ostuprotsess

Soovides osta Kulberti e-poest kaupa, ei pea Te lepinguliseks kasutajaks registreeruma. Lisage Teile sobivad kaubad ostukorvi, läbige lihtne tellimuse esitamise protseduur, makske kauba eest internetipanga vahendusel ja jääge kauba saabumist ootama. Kui soovite saada meie lepinguliseks kliendiks, palun täitke registreerumise vorm.

Ostukorv

Enne tellimuse kinnitamist kontrollige üle ostukorvi sisu ning veenduge, et sisestatud tooted ja kogused on õiged. Ostukorvi sisu on võimalik muuta ja tooteid lisada kuni tellimus on kinnitamata. Ostukoguseid saate suurendada või vähendada tulbas „Kogus”. Kui soovite toote ostukorvist eemaldada, klikkige vastaval real „[X]” (Kustuta) nuppu.
Kui tellimuse summa on väiksem kui 366 € (sisaldab 22% käibemaksu) lisandub tellimusele automaatselt transporditasu, mis on 4.76 € (sisaldab 22% käibemaksu). Kui tellimuse summa on 366 € või suurem (sisaldab 22% käibemaksu) on kauba transport tasuta.

Tellija rolli määramine

Valige kas soovite tellimuse vormistada erasikule või ettevõttele.

Kontaktandmed

Kirjutage oma kontaktandmed. Kui tellite kaupa ettevõtte nimel siis sisestage ettevõtte nimi ja soovitavalt ka registrikood. Et tagada kauba tõrgeteta tarnimine, soovitame hoolikalt jälgida, et edastaksite tellimust tehes korrektsed andmed! Kui olete sisseloginud registreeritud lepinguline kasutaja, siis kontaktandmete väljad eeltäidetakse.

Tarneaadress

Kui soovite kauba tarnet arve aadressist erinevale aadressile, täitke palun tarneaadressi väljad. Kui olete sisseloginud registreeritud lepinguline kasutaja, siis tarneaadressi väljad eeltäidetakse. Kui soovite tarnet mõnel muul aadressil siis tehke vajalikud muudatused.

Arve aadress

Täitke arve aadressi väljad. Kui olete sisseloginud registreeritud kasutaja, siis arve aadressi väljad eeltäidetakse.

Tellimuse ülevaade

Veenduge enne tellimuse lõplikku kinnitamist tellimusinfo õigsuses. Kui soovite andmeid parandada, vajutage "Muuda" nuppu ja tehke vajalikud korrektuurid.

Tellimuse kinnitamine ja kauba eest tasumine

  • Kui olete registreerumata eraisikust tellija ja olete oma tellimuse info õigsuses veendunud, klikkige kauba eest internetipangas tasumiseks Teile sobiva panga logo järel oleval nupul "Alusta maksmist". Teid suunatakse edasi valitud panga internetipanga keskkonda kus saate teostada makse eeltäidetud maksekorralduse alusel. Peale tellimuse kinnitamist ja makse sooritamist edastatakse tellimuse andmed Kulbert AS'ile koheseks käsitlemiseks. Peale interneti pangas makse sooritamist suunatakse Teid tagasi Kulberti e-poe keskkonda kus Teil on võimalus alla laadida PDF vormingus tellimuse kinnitus. Tellimust ei edastata käsitlemiseks kui panga poolt tuleb e-poele teade makse katkemise kohta.
  • Kui olete registreerumata tellija ja teete tellimust ettevõttele ja olete oma tellimuse info õigsuses veendunud, klikkige kauba eest internetipangas tasumiseks Teile sobiva panga logo järel oleval nupul "Alusta maksmist". Teid suunatakse edasi valitud panga internetipanga keskkonda kus saate teostada makse eeltäidetud maksekorralduse alusel. Peale tellimuse kinnitamist ja makse sooritamist edastatakse tellimuse andmed Kulbert AS'ile koheseks käsitlemiseks. Peale interneti pangas makse sooritamist suunatakse Teid tagasi Kulberti e-poe keskkonda, kus Teil on võimalik alla laadida PDF vormingus tellimuse kinnitus. Tellimust ei edastata käsitlemiseks kui panga poolt tuleb e-poele teade makse katkemise kohta. Samuti on Teil lisaks internetipangas kohese maksmise võimalusele võimalik tellimust esitades saada tellimuse kinnitus ja tasuda selle alusel kauba eest hiljem. Selleks tuleb Teil klikkida kirje "Tasun tellimuse eest tellimuse kinnituse alusel"järel oleval nupul "Esitan tellimuse". Kui tellimuse edastamine õnnestus siis suunatakse Teid edasi lehele, kus on võimalus alla laadida PDF vormingus tellimuse kinnitus. Tellitud kaup broneeritakse Kulbert AS laos ja tellimust hakatakse käsitlema pärast makse laekumist Kulbert AS pangaarvele. Tellimus tühistatakse kui makse ei ole laekunud 7 tööpäeva jooksul.
  • Kui olete registreerunud lepinguline kasutaja siis kehtib Teile samasugune tellimise protseduur kui registreerumata tellijal, kes tellib kaupu ettevõtte nimel. Sisseloginud kasutajana kehtivad Teile samad või kokkuleppelised lepingulised hinnad. Tellimise vormi ankeet on eeltäidetud, soovi korral saate muuta nii tarne- kui arve aadressi ja kontaktandmeid.
  • Kui olete registreerunud lepinguline kasutaja, kellele Kulbert AS väljastab kaupa maksetähtajaga, saate e-poes esitada tellimusi, mis käsitletakse koheselt ja arve tellitud kauba eest väljastatakse Teile samaaegselt kauba lähetamisega. Arve maksetähtaeg sõltub pooltevahelisest kokkuleppest. Soovides tasuda kauba eest pärast kauba kättesaamist arve alusel tuleb tellimuse kinnitamiseks klikkida kirje "Tasun tellimuse eest arve alusel" järel oleval nupul "Esitan tellimuse". Kui tellimuse edastamine õnnestus siis suunatakse Teid edasi lehele, kus on võimalus alla laadida PDF vormingus tellimuse kinnitus.

Täpsemalt tellimuste käsitlemise kohta saate lugeda "Tellimuse täitmise" infolehelt.

Elektroonikajäätmete kogumine

Kuhu viia vana kodutehnika ja patareid, akud?

Vaata järgi:

https://eesringlus.ee/kuhu-viia-vana-kodutehnika-ja-patareid/